flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інструкція про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом керівника апарату
Миколаївського районного суду Миколаївської області
  
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк
  документів,
які надаються запитувачам інформації
1.       Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки),які надаються запитувачам інформації Миколаївським районним судом Миколаївської області (далі - суд)
2.        Відповідальна особа, яка готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою керівника апарату суду про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.

3.       Відповідальна особа, яка готує інформацію на запит, за підписом керівника апарату суду не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає управлінню бухгалтерського обліку та звітності ДСА України в Миколаївській області заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.

4.       Відділ планово- фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Миколаївській області на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його відповідальній особі, яка готує інформацію на запит, для надання його запитувачу інформації.

5.       Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.

6.       Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

7.       Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в Миколаївській області від запитувача інформації, відділ бухгалтерського обліку та звітності ДСА України повідомляє службовою запискою керівника апарату суду з зазначенням дати надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в Миколаївській області..

8.       Відповідальна особа, яка готує запит, упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт керівника апарату суду. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення відповідальна особа, що готує запит, надає копії документів особі, яка надавала запит на публічну інформацію.
9.        Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

10.  Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України в Миколаївській області, про що відділ планово-фінансового та бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Миколаївській області повідомляє службовою запискою керівника апарату суду. 
Додаток 1
Розміри
фактичних витрат накопіювання або друк документів

Послуга, що надається
Норми витрат за виготовлення однієї
сто
рінки
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)
0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)
0,2 відсотка розміру мінімальної
заробітної плати
Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

 
Додаток 2
 
    Надавач послуг:    
    Державна судова адміністрація України     в Миколаївській області   
Реєстраційний рахунок:            № 35227018000573
                                                     ГУДКСУ в Миколаївській області
МФО банку:                                 826013
Код ЄДРПОУ:                             26299835
Платник:                _______________________________________________________
                                  _____________________________________________________
 
РАХУНОК №_______
від ____           ________________   20 ____року

з/п
Найменування
Вартість виготовлення 1 сторінки
(без ПДВ), грн.
Кількість сторінок од.
Ціна
(без ПДВ), грн.
1.
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру
 
 
 
2.
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру
 
 
 
3.
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо
 
 
 
 
РАЗОМ
 
 
 

 
Всього до сплати: ______________________________________________________
______________________________________________________________________
                                                              (сума прописом)
 
Керівник ________________                      Головний бухгалтер ________________
(підпис)                                  (підпис)